naturgodis

Heeeeeeeeeeeeeeellllllllluuu. Jag hatar idol. Varför åkte eddie ut igår? han är fan både snyggast o bäst. oh blir så förbannat arg på idol, det suger hästskit.

verkar som om jag kommer vara arbetslös hela hösten.

Jag har blivit beroende av naturgodis, ja kan inte äta vanlgit godis längre. Det är inte lika gott. naturgodis= livet. Speciellt kashinötter eller hur de stavas indoppade i yoghourt. MUMS FILLINAM NAM..

Igår sökte jag till universitet, Jag sökte till lite sjuka grejer också. Efter tandläkare, läkare, psykolog så sökte jag civilekonom och hebreiska och astronomikurser. Jag vill kunna prata hebreiska flytande, ÅS GRYMMT!

Föresten, House har börjat igen en ny säsong.. njuuut


Natti bellos :)

Nilays birthday, typ ages ago. dagen inna hp var det haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0