Sammanfattning

Jag ska beskriva min dag idag

• Somna vid 4
• Vakna halv 7
• Prov i 4 timmar
• Shoppa + lunch i punkten
• Hem, somna 3 timmar HELT DÖD

Provet var ganska svårt, jag hade hoppats på ett lättare prov, men det gick ändå bra tror jag. Sista uppgiften satt jag med i en timme sen helt plötsligt (jag fattar inte hur) så kändes det som om mina händer skrev och helt plötsligt hade jag svaret efter 3 enkla steg på 5 min. Undra om det är rätt? .. aja fortästtningen följer. Jag har tydligen ett muntligt prov som jag också måste göra för att få ett fullständigt betyg. Så 3 delar är kvar sen e jag DONE for jävla matte/kemi/fysik formler.

På fredag har jag ju som sagt Kemi-tentan. Oh herre gud alltså, undra hur det går. be för mig igen, please?

Känndes skönt o komma ut o träffa lite friends, träffa på arazo och madde va ju där också sen farnaz. Shit alltså man märker hur lite man går ut när man är sjuk + plugg. Jag hatar o vara sjuk, när ska det gå över?



Jag och världens sötaste hund (efter akilles)..
nån gång 2007?...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja tänkte söka komvux för att plugga upp ngr ämnen...Snälla kan du skriva hur jag ska göra?

2009-09-24 @ 11:00:40
Postat av: angela

http://www.aso.edu.stockholm.se/index.php?option=com_content&view=article&id=55&Itemid=58



här hittar du all info

2009-09-24 @ 11:44:31
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha va söt du är älskling. akillis hälsar tack så mkt. han saknar dig

2009-09-24 @ 23:48:13
Postat av: Anonym

angela, hur gör du med de andra ämnen du har vg i? skall du tenta upp dem oxå?

2009-09-25 @ 17:18:18
Postat av: sho

hehe måste varit min bön som kickade in där :D



nä men duktigt gjort! hoppas du får högsta!

2009-09-26 @ 04:09:40
URL: http://thehopeless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0