Sömn är viktigt

Jag tror jag spricker av lycka!
Om tio månader och två veckor är det enda jag säger, då smäller de!!
Jag, kusin, natalin och farnaz!!!
Berättar mer när allt är fasställt och klart..
Kolla på film hos ang idag me farnaz vi såg en skitdålig film, nu är jag hemma lite ångestfylld och ska lägga mig. ska till tandläkaren imon. gissa vilken tid? 07.40?
det är bara o lägga sig

Tänkte ba berätta en rolig grej. jag har inte kunnat sova sen typ.. 3-4 dagar tillbaka. Jag bara ligger och rullar i sängen. Trodde att jag hade blivit psykiskt sjuk och fått sömnproblmen. Det var skjukt jobbigt att bara ligga i sängen och vrida och vända utan att ens bli lite avslappnad. 
Men igår gick och la mig brevid min lillasyster efter en sömlös natt och somna jag direkt. 
Sedan drygt 4 dagar tillbaka har Daniella (min lillasyster) börjar sova i sitt rum, eftersom jag tyckte att de va jobbigt och sova med henne hela tiden.
Sååå.
Jag hitta mina sömntabletter igårnatt kan man säga..
Min lillasyster = Mina sömntabletter
Jag kan inte sova utan henne.
Jag som trodde att hon borde växa upp och sova ensam. Det var tydligen fel på mig inte henne! haha



Jag och sömtabletten


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA

2009-09-03 @ 00:52:28
Postat av: whave

hahah va sött och sjukt roligt :D!

2009-09-03 @ 10:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0