studenten ...?

Varför var vi så glada när vi tog studenten? haha helt sjukt ju. De flesta jag känner pluggar inte ens vidare hälften har inga jobb och andra hälften pluggar på komvux.. Så det är fortfarande "gynmnasiet" om man säger såå.

Just nu har man typ 5039384023 mål och krav på sig själv så det kanppt är sant.
jag har prov den 23,25.e sep sen? vad händer sen? jag måste skriva ett CV. Jag har inget CV och måste söka jobb snart. Tror knappt att någon vill ha anställda efter krisen och shit, man jag måste hitta ett jobb jag klarar inte av att sitta hemma. Nu har jag ju plugget men sen då?..

Nog om att söka jobb, jag måste ju fixa körkortet också. Idag var jag ute och övningskörde, och jaaa vad ska jag säga? Det kommer ta mig 25 år tills jag tar körkortet. Det är jobbigt och svårt o hålla koll på 50 grejer samtidgt.
Jag vill verkligen ha körkortet innan jul, innan den vacka snön kommer till det fina svea-riket. Dessutom är det så jävla tråkigt att köra. Pappa e så rädd om sin bil och man ser hur han brinner innuti så fort jag får motorstopp.

Aja, klockan är mycket och jag borde sova, ska vakna tidigt imorgon.



Fast lite glad borde man få vara. Jag slipper Fysik-B i resten a mitt liv.
 Det är den bästa befrielsen jag vart med om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0