mjau

Tja tja

Idag var jag nära på o dö. var ute och övningskörde med pappa och pappa sa på arabiska att jag ska köra åt vänster men jag tänkte höger och BAM helt plötsligt var jag framför en bil och skulle köra rakt in i bilen om inte bilen hade tvärstannat och jag släppte ratten som en idiot! Tur så hände inget med bilen heller. Hade nog aldrig fått köra med pappa mer om det hade hänt.

Vad händer annars då? Jaa ni. Jag är fortfarande sjuk och jag har tröttnat på o plugga. Jag har pluggat på samma sak i snart 4 veckor. Trist är det, inte bara trist utav man tappat lusten till att göra något överhuvtaget.

Vet ni vad jag fick veta efter att jag köpte mitt gymkort? Jag köpte mitt gymkort för 1,3 för ett halvår. Nu fick jag veta utav min morbror att han gymmar i ett gym som till och med ligger närmare hem till mig och de kostar 100 kr i månaden. Såå? aaa jag var nog dum kunde fått det för halva priset. De enda de inte har där är simhall och de har inga pass. Men ändå. Aja det var synd, nästa gång kanske jag köper där.

Nu ska jag fortsätta plugga, jag har ju vänt på dygnet helt. Jag vaknar vid 2 tiden och lägger mig vid 3 på morgonen.. Helt stört hur ska jag vakna till mina tentor?



Guudnät mina SNÄLLA läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0