WOHOOOOOOOO

JIPPI KAY YAY **!!
JAG E SÅ GLAD. JAG FICK MVG  i kemi i alla fall.. nu är det fysiken som är kvar. får reda på det imorgon.
Jag är så jävla nervös

Idag har jag lämnat mitt cv på 15 olika butiker, tänkt att var 10.e butik jag går in i så kanske det bara är en av de som söker anställda. så jag har gått in i minst 150 butiker idag. jag är helt slut. och jag menar det, helt jävla slut.

Hoppas dom ringer nu i veckan bara, är så jävla sugen på o börja jobba igen..
men de e så många som söker jobb, det är sjukt. gick runt i slussen, stan, kista och i barkarby.
Fyfan alltså. jag har verkligen tagit en promenad i alla fall. tänkte dra o gymma men detdär va fan mitt träningspass..


HARD ROCK HALELULJA..
vi var världens bästa klass..


Kommentarer
Postat av: Zeinab

Grattis grattis :D , du hade i alla bra mkt tur än mig, skulle göra prov på 25:e . Men de visade sig att det var bara jag som visste att jag skulle göra provet de datumet hahaha

2009-09-28 @ 19:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0