alååååååååå mlå

Har shoppat hela dagen hitta en massa snygga toppar med uriningar i ryggen! I loveeee och dessutom var dom på rea! haha perfekt

Jag tänkte fråga om det är någon som vet om vad man ska använda för medel efter att man tar bort maskara?
Jag började använda en ny maskara som kladdar ner till ögonfransarna längst ner alltså underfransarna. Sedan när jag tar bort sminket så är det kvar under ögonen. Det ser ut som om jag har "mörka ringar" fastän jag aldrig i hela mitt liv har haft problem med det. Jag tycker att det är skitjobbigt. Jag har köpt 2 toner som ska ta bort de. Och det går inte bort. Blir galen.. orka bli svart under ögonen varje gång man ska ta bort maskaran. Jag gillar ju maskaran men wattafan? Är det någon som har samma problem som jag?!... help?!


gunät


Kommentarer
Postat av: Anonym

vikken fest ska du på nyår?

2009-12-27 @ 14:09:00
Postat av: Anonym

pröva collagene mascaran från maybelline, du vet den som eva longoria visar på reklamen? den är jättebra. när man tvättar ansiktet så går mascaran också bort lätt så det inte blir svart under.

2009-12-27 @ 17:53:36
Postat av: Anonym

vart har du hittat topparna? :)

2009-12-27 @ 19:28:46
Postat av: Sandra

Finns en typ som är den absolut bästa typen för just det du pratar om.



http://www.evecare.com/store/yvessaintlaurent/instantpureyemakeupremover100ml33oz_5522.php



instant pur eye make-up remover med yvessaintlaurent dödar. Man lägger bara lite på tops o så försvinner allt de där svarta.



Lancomes bi facil är också bra, även om den är snäppet sämre.

http://www.lancome-usa.com/skincare/eye-makeup-remover/bi-facil.htm



Annars har loreal en variant.. Inte prövat den personligen, men den är säkert också bra.

http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/tag/make-up-remover-hm/

2009-12-27 @ 22:23:44
Postat av: Angela

dankeschen!!

2009-12-27 @ 22:39:15
URL: http://bananaaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0