eyoooo jag styckar dig?

Var i outlet idag och hitta ett par skitsnygga pumps för en hundring.. För er som vill se en vacker människa kan gå in till Filippa K.. ouft
Åkte hem till angela sen..

Jag har så sjukt mkt jag måste göra innan Umeå, helt sick. Jag måste framför allt köpa en laptop.
Undra om jag ska ta med mig alla kläder jag har? Hur ska allt få plats?.. Jag har inte fixat lägenhet.. Jag har inte köpt böckerna.. Jag har inte repeterat det jag ska inför teminstarten som det stod på pappret.
Jag har inte fixat allt. jag har inte ens fått min lön..

Klockan är mycket jag ska nog sova och städa mitt tornado drabbade rum..


Biggie biggie biggie, cant you see, sometimes your words just hypnotize me..


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du visa skona:D

2009-12-28 @ 22:37:05
Postat av: Sandra

fin bild

2009-12-29 @ 01:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0