God jul!

Jag vakna precis, ingen är hemma, skön jul va?
Hahahah jag har faktist ingen aning om vart det är, det luktar mat ändå upp till vinden här hemma. Mitt rum måste städas. Ikväll ska vi till någon lokal för att fira jul me släkten. Egentligen firar vi syrianer jul imorgon, men vi gör såhär bara för barnen. Var vaken till 2 för att alla skulle sova och sedan lämnade jag alla klappar under julgranen. Så jag är astrött
Vill sova mer men har fått huvudvärk.

Hoppas ni får en God jul, med mycket god mat, med nära och kära. Och en mysig jul-anda.

Själv ska jag nu försöka ta reda på vart min familj är.



lite arg sådär hahaha


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyyyygg bild:D

2009-12-24 @ 13:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0