eeeeee aaa?

Jag vill veta vem det är som läser min blogg seriöst? speciellt om de e ngra jag känner sådär lite halvt och sen leker de att de känner mig SKITBRA bara för att de kanske vet "en del" om mig. det kan ju vara vem som helst, haters, lovers, värsta killgänget hahaha.
min kompis berätta att hon satt på tåget och ett par killar hade snackar om min blogg (angela som bloggar, banangie, vällingby, går i tensta) jag visste absolut inte vem killarna va enligt tjejens beskrivning men de kändes läskigt på något sätt. jag bryr mig ändå inte så mycke för jag avsöljar inte så hemskt mycket om mitt liv förutom att jag pluggar stenhårt och vill bli tandläkare + lite överig fakta om vanliga saker.
aja skulle va kul o veta vem ni är synd att man inte ser namn, adress, bild och personnr
sen skulle jag vilja veta om en viss person läser min blogg, ingen jag gillar, ingen jag tycker utan en viss person som kanske skulle bli GALET överlycklig om den personen fick veta om ngt extra kryddigt haha, aja
ska fortsätta med jobbet nu
puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag läser din blogg och är tjej lika gammal som dig, hahaha men skulle aldrig leka som att jag kännde dig tycker bara din blogg är helt skön.



hur tror du det känns för de stora bloggarna? drf dom har blivit så opersonliga

2009-06-25 @ 12:05:22
Postat av: nlr

woow coolt du är ju nästan populär!

2009-06-25 @ 13:23:32
URL: http://nadiajoker.blogg.se/
Postat av: Anonym

ville inte du bli kirurg?

2009-06-25 @ 16:55:00
Postat av: cajjo

hej, hur många läser din blogg ungefär? :)

2009-06-25 @ 19:48:21
Postat av: sara

Jag läser din blogg regelbundet och är 1 år yngre än dig.

Dock förtår jag inte varför du blir så orolig över vilka personer som läser din blogg, för jag menar, när man skapar en blogg och börjar skriva om sitt liv får man ju självklart ta konserkvensera för det beslutet. Inget illa menat, jag uttrycker enbart mina åsikter.

2009-06-26 @ 02:08:09
Postat av: R

Shit... sen när började killar sitta och snacka om tjejers bloggar?! Vart är världen påväg hahaha



Jag läser inte din blogg regelbundet faktiskt, men ibland slår det mig och jag återvänder till den efter ibland veckors mellanrum. Anledningen är eftersom jag känner igen mig i en del som du skriver om. Din ambition och engagemang i skolan bland annat.

2009-06-26 @ 08:17:52
URL: http://skonhetstips.com
Postat av: banangie svarar..

ano 1: jag kan förstå..

nadia: galet bro hahahahahaha

ano2: joo käkkirurg..

cajjo: runt 150..

sara: jo men dehär killarna hade sagt att de va tsmns me mig och wattafack lisom? hahahaha småbarn säkert

r: haha alla killar har sin feminina sida..

2009-06-26 @ 15:27:03
Postat av: zara

oj 150 e ju braaa, men hur många ska man har för att tjäna pengar?

Va häftigt varför just käkkirurg???,, jag va hos en bettfysiolog förra veckan de e typ samma sak :)

2009-06-27 @ 21:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0