hoppla häst hoppla

Vaknade ganska sent idag, eftersom jag somna vid 3. Jag gick inte ut igår satt hemma och gjorde allt jag inte har kunnat göra när jag inte har vrat ensam.. dvs epilera benen osv hahahaha
aja hursomhelst. Var i stan och köpte strumpor, internetsladd och annat jag behöver.
Snart åker jag till ESTO AND DA HOLM BABY.. vi ska fira angela, jag ska ta med mig en massa mat som mamma gjort. Vi kommer ha det fett nice. Jag bara älskar mitt liv just nu... förutom att jag ligger lite efter i plugget. Har inte pluggat ett jackshit men jag ska göra det ikv. Som tur så tentade jag ju upp kemin förra terminen så mycket kemi sitter kvar där. Vi har en introkurs nu i 2 veckor då vi repeterar all kemi från gymasiet Kmei B och Kemi A.. ochvi ska ha tenta.. Ni som går i gymnasiet förstår kanske hur stpora dessa kurser är som jag nu ska ha tenta på efter bara 2 veckor.. men men.. det löser sig.. allt löser sig...


jag har bara med mig en klänning hit, fick knappt platsmed något..
 så ja har bara festat med den plus ett annat linne... kul va


Kommentarer
Postat av: kusin

http://www.youtube.com/watch?v=eLoelPTCP14&feature=player_embedded

2010-02-07 @ 23:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0