i am going crazy now

Kom hem för en stund sen. jag hatar att komma hem. Har inte inrett mitt rum och inte städat nu på ett par dagar. Måste städa toan och rummet sen ska jag laga mat. Sen ska jag sminka mig och dra till insam.Några från klassen ska dit så det blir nice. Jag ville egentligen dra ut idag eftersom vi inte har så mycket plugg dn här veckan, men men ingen lyssnade på mig. Det blir nice hos insam också..

På torssdag nästa vecka åker jag tillbaka till stockholm. ska bland annat handla en hel del till mitt rum och ta med mig resten av mina kläder. det är helt sick hur lite kläder jag fick med mig.

Måste ta och tvätta också men jag vet ju inte ens hur man tvättar. får fan ta och googla det.
Jag måste också ta med mig min kokbok, kan bara göra pasta typ. börjar bli lite enformigt haha..

aja nu ska jag röra på migm mitt hår är fettigt och mitt ansikte är glasigt av tänkande-fett hahaha



i like umeå


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah diggar in humor, "tänkande fett" :P

2010-02-05 @ 22:56:28
Postat av: Anonym

va kul att du trivs i umeå, även fast du säkert saknar din familj!

ha det bra

2010-02-05 @ 23:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0