mitt 700.e inlägg

Heeeey, jag vet jag har inte bloggat ordentligt höhö. men det har vart fullt upp all day all night. jag pluggar inför min kemi tenta som helt seriöst gör mig gråhårig snart. det är så TRÅKIGT med kemi.. men men
ligger helt sjuk i sängen och pluggar ändå.. visst är jag duktig? eller inte...
nu ska jag bara göra en stencil till sen är jag finito för idag..
nästa vecka kommer natta och farnaz hit upp. VI KOMMER HA SÅ KUL!!!

förövrigt så saknar jag min familj lite och mina vänner... men men man hinner knappt tänka på det eftersom man har mycket att göra. och tididen går så snabbt här.. så snart är det sommarlov...


lilla snigel akta dig, akta dig, akta dig........ ANNARS TAR JA DIIIIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0