Nice kväll brossan ska vi ta om det igen

Igår hade vi skitkul, jag gick till insam där alla andra var. Sen fick jag med alla till Corona, typ campus största klubb här. Det var riktigt nice. Jag och kristina hade i alla fall skiiiiiiitkul. Kristina kom och sov över här och vi har haft det mysigt nu i 4 timmar. Vi vaknade vid 1 och har ätit frukost i 4 timmar. Ikväll ska dom jobba på villan så jag  kanske drar dit ikväll men vi får se...

Nu ska jag duscha ...


min webcamera suger verkligen. och JA jag vet kusin att jag inte har noppat ögonbrynen på 5 år...


Kommentarer
Postat av: KUSIN

abooow

cant wait til' ur here baby

NOPPING PÅ HÖG NÏV¨ÅÅÅ

2010-02-06 @ 22:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0