eeeh aaaaa intresseklubben

Var i Vby idag och mötte upp gänget för o säga guudbaj. Angela kom hit också. hon drog precis..
Jag vill inte åka, jag vill inteeeeee. Jag har väl bölat igenom mig hela denhär dagen. Har faktist inte gråtit över dethär innan men idag fick jag en fet ångest eftersom jag åker imon. Det känns väldigt tråkigt, det blir jobbigt om jag jag tänker på det för mycke. jag kommer ju ändå tillbaka och såååå..

Kommer sakna min familj så mycket, grät i mi madres famn idag. Och det är jobbigt att se henne gråta. Jag skulle vara helt lugn med det om jag nu skulle flytta i bara 1-2 år. Men det är 5 feta år..
Känns det för jobbigt så hoppar jag av och försöker med att komma in till KI. Jag vet inte vad jag vill längre. Men jag ska försöka se det positivt. De flesta som ska dit har säkert också flyttat hemifrån och rest en lång väg. Så jag är säkert inte ensam om dethär. Och sen så är det oftast såhär med det mesta i livet. Alla stora förändringar och stora grejer man gör är jobbiga i början.
 
Önska bara att ngn utav mina närmaste kompisar kunde plugga där uppe med mig. Eller att Umeå låg 1 timme från Stockholm. Stockholm i mitt hjäääääärta..

Nu ska jag sova. Mitt plan åker tolv. Puss...



Kommer sakna mamis maaaaaaaaaaat!


Kommentarer
Postat av: Anonym

önskar dig all lycka Angela!



Shiit grät när jag läste ditt inlägg,du e fan för sööt och jg förstår dig precis. Det e svårt när man känner att man har världens bästa familj men samtidigt har du rätt. Det e såna val man ställs inför senare i livet



Be strong cuz GOD is with uu <3



KRAMAR

2010-01-17 @ 03:04:18
Postat av: Anonym

lycka till,

^^

2010-01-17 @ 20:39:37
Postat av: Anonym

Jag vet hur det känns. Kom upp hit till Umeå imorse, jag känner inte en kotte och har grinat mig igenom det senaste dygnet... jag vill inte dethär. Fast ändå måste man ge det en chans. Det kommer gå bra, jag lovar att det är fler som känner samma.

Kram!

2010-01-17 @ 22:50:46
Postat av: Anonym

hoppas du mår bra =)

2010-01-18 @ 01:27:39
Postat av: Anonym

guud jag känner mig likadan...

vill inte lämna familjen, speciellt inte mami men men sånt e livet!

ville bara böla hela dagen igår...idag är det lite bättre men ibland kommer tårarna fram när man tänker på familjen ...:(

2010-01-19 @ 21:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0