Mycket

Jag har inte bloggat så mycket eftersom det inte har funnits tid till att göra det.
Jag börjar skolan någon gång vid 9 kommer hem vid 5 sedan är jag här med Salma och lagar mat, pluggar, pratar m.m..
JUst nu bor jag med Salma eftersom jag inte hittade något boende. Men jag ska flytta till min lägenhet på måndag. Ska bli kul ju. Men jag har ju vant mig vid att vara med någon varje dag och inte en enda sekund utan någon.
Hursomhelst livet här är ganska galet. Jag gillar verkligen Umeå trodde inte det. Men jag saknar stockholm ganska mycket. Jag saknar mina vänner och familj. Men det ordnar sig. Jag kommer till stockholm om 2 veckor för då fyller min kusinvitamin 20 år!!

Idag har jag prov på medicinsk terminologi. Det var ganska lätt att plugga till det BARA en massa latinska ord. Men vi får se hur det går. Kanske får IG  hahaha. Jag har ialf hamnat i en väldigt bra klass måste jag också säga. DE flesta är välidgt trevliga och sociala. Visst jag kanske inte har pratat med alla lika mycket men man märker att klassen är bra!

Nu ska jag plugga lite inför tentan/duggan och äta frukost. Börjar halv 1.

Puss på er =)


Jag har blivit trendsättare i UME.
hahahaha ne men bilden är från vår nollning.


Kommentarer
Postat av: Maria

vi vill ha mer uppdateringar!! :)

2010-01-29 @ 13:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0