Tyvärr

Det är inte alltid livet är perfekt. Att man ler varje dag är inte heller någon garanti til tomorro.
Jag är deprimerad, jag erkänner ja. Jag blir arg på mig själv ibland och ibland är jag helt bekymmerslös...
Kan få panikattacker på en hundradelssekund.
Jag är rädd för att flytta. Jag vet att det kommer att gå bra, jag vet att många kanske tycker att jag överdriver. Men det är mycke på gång just nu. Så stora förändringar i mitt liv. Ändå är jag stolt över mig själv.
För vissa utav er skulle de kanske vara en dröm att flytta hemifrån. Eller kanske inte bry sig alls. Men i min familj har vi bra relation till varandra. Att jag inte får sova med min syster längre får mig att nästan gråta. Jag vill inte lämna henne. Jag kommer gråta på planet, sådär. Ensam, mobbad som ska bo i Umeå för o bli vad? Tandläkare? Visst jag vill det men ibland kanske man borde tänka en gång till.
Jag vet inte ens vad jag skriver ner längre...
Min sista vecka här, lets do something about it..........
Ska sova nu puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

du inte ensam om de, ska oxå flytta, i feel like shiting my pants thats what i feel like

2010-01-12 @ 00:50:52
Postat av: Anonym

dont worry, everythings gonna be fine :)

2010-01-13 @ 10:48:55
Postat av: im proud of you cuz

Det kommer gå bra bror, just keep ur head up!

Vi kommer hälsa på dig ofta och du kommer komma hit så ofta du kan/hinner. Sen om Gud vill så kanske du kommer in här i sthlm till nästa år, hoppas hoppas hopppaaaas! Framtiden e din bror. Kör på, du e bäst!

2010-01-13 @ 18:56:47
Postat av: ella

jag förstår dig :(

Speciellt för oss invandrare så är det mycket svårt vi är beroende av släkt, nära och kära, kyrkan etc. Vi flyttar ju bara hemifrån när vi gifter oss.

Men jag kan trösta dig med att säga att en vän till vår familj pluggade oxå till tandläkare i umeå och hon träffade sin livskärlek som också pluggade till tandläkare och var syrian så de gifte sig :)

Man vet aldrig vad som väntar än, upp med hakan nu och kör bara! :)

Puss och kram

2010-01-14 @ 13:58:38
Postat av: Anonym

Har du tagit lån för att kunna plugga där?

I sånna fall hur mycket?

2010-01-16 @ 13:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0